Lucrăm 6 zile pe săptămână de la 8:00 până la 20:00. Contactați service-ul nostru printr-un canal de comunicare convenabil pentru dvs. (telefon, e-mail, formular de cerere online). Specialistul nostru vă va sfătui și vă va spune costul lucrărilor și al pieselor de schimb. Vă vom oferi un moment convenabil pentru a vă înscrie la serviciu.
La momentul respectiv, managerul dvs. personal vă va aștepta să lăsați mașina.

Ne sunați pe noi, faceți o programare pentru o diagnoză și noi cu siguranță vă vom ajuta.

Solicitați o estimare online completând formularul de programare. Specialistul nostru vă va contacta și vă va sfătui. El vă va spune costul lucrărilor și al pieselor de schimb și vă va oferi un timp convenabil pentru a vă înscrie pentru deservire.

Contactându-ne pe noi, primiți un serviciu la cheie totul într-un singur loc. Ne asumăm responsabilitatea pentru întreținerea, repararea și diagnosticarea mașinii dumneavoastră, selectarea și livrarea pieselor de schimb.
Ne străduim să avem relații de încredere și pe termen lung cu clienții. Transparența proceselor noastre vă permite să controlați starea reparațiilor auto, ce lucrări sunt efectuate și costul acesteia, prețul pieselor de schimb pentru întreținere și reparație. Plata reparațiilor se face la finalizarea lucrărilor.
În orice etapă, puteți opri reparația și puteți ridica mașina, plătind lucrările deja finalizate și piesele instalate. Avem o garanție de până la 24 de luni pentru toate lucrările și piesele de schimb.
Faceți o programare online în partea de jos a paginii. Operatorul nostru vă va suna înapoi și vă va pune întrebări clarificatoare pentru a vă spune costul serviciului, timpul de lucru și vă va oferi un timp convenabil pentru a face o programare.

Imediat ce în documentație se menționează că este necesară o unealtă specială, pe care din greșeală nu am avut-o, curierul nostru merge și achiziționează de acolo trusa necesară. După cum puteți vedea din articole, ne concentrăm în mod special pe faptul că respectăm cu strictețe reglementările producătorului și lucrăm exclusiv cu un instrument special, fără de care este imposibil să oferim o garanție pentru munca efectuată.

Fiecare producător are un manual de reparații pentru un anumit model de mașină. Toate operațiunile descrise în acest document sunt standardizate de producător.
Ne furnizați o listă cu lucrările care trebuie efectuate la mașina dvs. Conform Manualului de reparații, creăm o listă de operațiuni care trebuie făcute pentru a efectua aceste tipuri de lucrări și stabilim standardele producătorului pentru fiecare operațiune. În continuare, standardele pentru toate operațiunile sunt însumate și înmulțite cu costul unei ore standard, iar la această sumă se adaugă costul pieselor de schimb folosite pentru aceste lucrări. Dacă aveți o reducere suplimentară, aceasta va fi dedusă din suma primită. Așa se calculează prețul muncii în serviciul nostru.
Puteți clarifica oricând în ce operațiuni constă o anumită lucrare și ce piese de schimb sunt utilizate în execuția sa și de ce.

Puteți, mecanicii noștri repară zilnic mașini de mulți ani și cunosc toate nuanțele oricărei reparații. Nu avem nimic de ascuns, deoarece suntem încrezători în cunoștințele noastre. Ba mai mult, noi înșine vă vom invita în zona de reparații, vă vom arăta rezultatele diagnosticului și vă vom spune ce trebuie făcut. Dar trebuie să știți că service-ul este producție și, ca orice producție, este un loc potențial periculos. De asemenea, nu merită să distrezi mecanicul cu istoriile tale.

Este posibil, dar putem garanta doar că piesa de schimb instalată este instalată, nu ne vom asuma responsabilitatea pentru funcționalitatea mecanismului după asamblare. Amintiți-vă că vânzătorul este interesat doar să vândă piesa de schimb și nu îi pasă cât va dura aceasta. Avem o garanție pentru piesele de schimb achiziționate și instalate în service-ul nostru și este important pentru noi ca acestea să vă servească cât mai mult timp posibil.

Special pentru acest scop, am instalat pe teritoriu camere de monitorizare, care ne permit nu doar să monitorizăm rapid zona de reparații, ci și, împreună cu proprietarul, să trecem fixăm episoade controversate dacă apar astfel. Momentan nu există precedente.

Ce vă așteptați să auziți ca răspuns la această întrebare? „Nu, încă nu știm să facem bine, mecanicii noștri învață doar în anul II de școală profesională, o vor face cât pot de bine, trebuie să exerseze ceva”? În orice serviciu, oricine lucrează acolo va răspunde la această întrebare „Da, desigur, o vom face cu conștiință”. Nu facem excepție. Nu numai că o vom face bine, o vom face așa cum și-ar dori producătorul de mașini!

Lucrăm pentru viitor, încercând să minimizăm costul reparațiilor. Loialitatea este mai presus de toate, întregul serviciu este construit în jurul lui. Dacă dintr-o dată factorul uman joacă un rol (o piesă de schimb este defectă sau tehnicianul a făcut o greșeală), nu ezitați să contactați conducerea, suntem aici în fiecare zi, șapte zile pe săptămână.

Întrebări frecvente

Scroll to Top